luni, 8 martie 2010

Prima Morfofetala.Trimestru 1

Azi am facut primult test morfologic si bi testul.
Nu cred ca vreti sa stiti cat m-a costat. Deoarece am sarcina gemerala am platit dublu.Totul e la dublu.
Testul morfologic m-a costat 400 ron iar bi testul pe care l-am facut la Medlive,195 ron.
Azi am avut parte de noi suprize.
Azi am aflat ca bebelusii mei sunt intr-o singura placenta,au cordoane separate ,ii desparte un mic perete,iar doctorita nu stie daca au fost 2 placente sau una. Cica trebuia sa imi fac eco la 7 saptamani.
De unde sa stiu ca atunci trebuia,nu mi-a spus nimeni. Am facut la 5 sapt. respectiv 10 sapt.
In cazul in care au fost doua ,e posibil sa se fi unit iar atunci bebeii sa nu semene,sau a fost de la inceput una si vor fi identici. NU voi stii probabil decit cand voi naste.
Alta surpriza a fost ca unu era mai mare si unul mai mic.
Cel mare are 13.4 zile sai cel mic 12.5 zile.
Mi-a spus ca de preferat este ori sa revina sa fie la fel sau sa ramana aceeasi distanta intre ei.
Am si ceva poze cu ei.
La un moment dat gagii s-au certat cred si s-au asezat unu cu spatele la celalat. O sa ii vedeti.
Ma bucur ca sunt sanatosi si sper sa o tina tot asa.
I-a vazut si tati pentru prima oara,vroiam neaparat sa ii vada,e altceva cand ii vezi,parca te face mai mult sa realizezi ca sunt ai tai si in curand ii vei tine in brate si iubi.
La bi test pot face la orice ora(programul fiind 8-18 pm.Iar rezultatul il iei peste 10 zile.
Sper sa iasa bine bi testul.
Va pup si sa auzim numai de bine.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu