joi, 21 ianuarie 2010

Brocolli cu branza telemea.

Stiam ca trebuie sa mananc brocolli si nu sunt o mare fana, mi-am cumparat totusi ca sa dau la bebei mancare sanatoasa.
Nici nu stiam ce sa fac,aveam o banuiala ca se fierbe precum conopida,de preferat se foloseste ca si garnitura in loc de cartofi,piure,orez etc.
Nu aveam chef sa gatesc si nici o idee cum l-as manca.
Mi-a venit ideea diabolica de a baga maioneza dar m-am razgandit imediat,maioneza e plina de grasimi, e-uri si poate sa imi dea si arsuri pe piept(ceea ce nu suport).
Si mi-a venit alta idee care am si pus-o in aplicare.
Branza telemea de vacuta cu brocolli. Sa nu radeti dar chiar a fost buna.
Am papat tot si fara paine sau alte mirodenii,sare,piper ...
Daca nu aveti idee cum sa papati brocolli,incercati cu branza,n-o sa regretati.:D

PS: am fiert brocolli in jur de 20 de minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu