joi, 17 iunie 2010

28 saptamani.

Azi am facut 28 de saptamani,am intrat in luni adica si in al treilea trimestru de sarcina.
Pot spune ca ma simt bine,fara prea multe dureri,uneori mai am dureri de cap,sau de spate.
Din fericire nu am retentie de apa,nu ma umflu*.:)
Am pus ceva kilograme dar nu se vede,inca.
Burtica creste ,parca in fiecare zi o vad tot mai mare.
Gagicile mele sunt din ce in ce mai active,mai ales cand ma pun in pat si vreau sa dorm,nu ma lasa.Daca stau pe partea stanga B. ma cearta,daca ma intorc si stau pe dreapta ,A. ma cearta,pe spate si burta nu se mai pune vorba sa dorm,asa ca aleg.
A,am uitat sa mentionez ca mie greu sa ma aplec, sa imi iau ceva pe mine,sa pun o pereche de ciorapi in picioare de exemplu sau sa ma incalt, ignor si merg mai departe.
Sper sa pot pune niste poze aici in curand cu burtica.
Va pup si celor care sunt insarcinate va urez sarcina usoara.
Sa auzim numai de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu