miercuri, 17 februarie 2010

Poze de la ecografii.








Se pare ca am avansat un pic de la 9 sapt la 10, doctoru mi-a confirmat si banuiesc ca e in functie de dezvoltarea bebeilor.
Am fost marti la consult, mi-a facut eco si masurat bilutele.
Le-am vazut cum dadeau din manute si picioruse:D , plus inimoarele lor batand asa repede.:D
In marite pe data de 8 la ora 8.30 dimineata am prima analiza morofologica asa zisa morfofetala dupa care la 2 zile sa imi fac si bitestul,care e cica pentru depistarea sindromului Down si Edwards.
In functie de morfofetala si bitest ,coreleaza analizele si vad daca e vreo neregula.
O sa va arat niste poze superbe cu bilutele mele.:D
Intr-una din poze se vad fetisoarele.:D
Sper sa va placa.:D

Un comentariu:

  1. Buna! Felicitari pentru gemeni! La cate saptamani e ultima poza (cea de jos)? Sunt 2 saci gestationali? Si eu am sarcina gemelara dar doar intr-un sac s-a vazut embrionul, celalalt e mai mic si inca nu se vede, mai am de asteptat o saptamana pana la ecografie...

    RăspundețiȘtergere