joi, 4 februarie 2010

Nu zice niciodata nu.

Tocmai cand ma bucuram si eu ca am o sarcina fara multe greutati,sa am greturi si varsaturi dimineata si seara,s-a intamplat.
Ieri am facut mancare de fasole si am papat un pic.Peste cateva ore simteam o durere de cap ,nu foarte insistenta,am dormit dupa amiaza,seara durerea insa persista.
Inainte sa adorm,de la durere mi s-a facut brusc rau si am simtit ca voi da la boboci,intr-o secunda am fost la toaleta si am dat tot afara.
Durerea nu m-a lasat si de abia am adormit.
Dimineata imi simteam stomacul parca sus, ciudat ca sa zic asa,si dintr-odata mi s-a facut iar pofta de dat la boboci,de data asta am dat afara cred tot acidul gastric ca altceva nu aveam.
E oribil sa imbratisezi toaleta si sa dai la boboci asa din senin.Sunt sigura ca e din cauza mancarii.
Fetelor,aveti grija ce papati,ce nu ii convine stomacului o sa dati afara sau mai rau o sa aveti dureri de cap si greturi.
Va pup si sa aveti o sarcina usoara fara prea multe necazuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu